SuaTu KeTiKa DuLu......


logo.gifcreate_own.gifview_all.gifget_songs.gif

Selasa, November 03, 2009

SaHabAT keRR???


betul ker org kata kwn kampus ni sementara....??
kalo soalan tu ditanyer pada aku...

aku akan jwb yer....
teringat beberapa peristiwa
dulu
aku ni ramai kwan sbnanyer
tapi x tau aper silap yer...
atau aku y terlalu cpt tersentuh dgan ckp2 orng aku
pun x tau
tapi aper yang aku tau kalo aku ada kwn
aku akan sokong dan cube paham diorg

tapi masalahnyer sekarang diaorg langsung
x cube paham aku
kes 1...
bergaduh gan house mate mase sem 2

diorg ni la juga clas mate aku..
so slalu la jupe...

name diorg nina yati diana...

aku x tau aper salah aku...
tetibe aku dapat sms dari diana yang berbunyi

"tlg bagi kerjesama...
org lain internet2 gak ..
asgment buat...."
aku terkejut la sbb x tau aper2...
gaduh punyer gaduh...
baru aku tau..
rupenyer yati cucuk diana...

dia ckp aku x wat asgment...

padahal aku dari pagi wat asgment gan dia...
nape la dia tu mulut mcm tu...

aku x de wat aper2 salah pun kat dia.

pas gaduh2 tu dieorg mtak maaf....
dieorg ckp salah phm
nape nak mtak maap...
lepas maki2 aku...
manusia2...
sukar tuk difahami.....

spai skrg aku x tau nape aku x teh lupe n
maapkan diaorg......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan