SuaTu KeTiKa DuLu......


logo.gifcreate_own.gifview_all.gifget_songs.gif

Jumaat, November 27, 2009

RiaNG Ria RaYa....aJi...La pUlaK





ini adalah lauk2 yang di masak oleh my mom....aku tolong sikit-sikit jer...masakan biase la tradisi org joho...mesti ada ketupat, rendang, kuah lodeh, ayam masak merah, kuah kacang dan yang paling penting...hehehhe...batang buruk mam....best kan....tapi dibalik kegembiraan ni...aku terkenang akan akak ku yang sulung..dia sekeluarga x dapat balik...sedih nyer...mam wat2 hapi uer..tapi aku tau dia rindu gan anak sulung nyer tu....rindu 2 org cucu nyer yang nakal tu..tapi nak wat cam ne....kiteorg kena paham la...kak june kan dah berkluarg...x mcm aku gan kakak aku...tapi x pe la...sbb pagi tadi kak june sempat tpon mam...ucap slamat ari raya aji....mcm tu la kot kalo aku dah bkeluarge nanti kena mengalah kalo nak balik kg....sedih kalo tpakse pilih nak raya mane dulu....sbb nak jaga hati semua org...

esok aku nak kena balik kampung kat serom 6 sungai mati muar...hehhehe..umah atok aku belah mam...... nasib atok aku belah pap dah x de semua...kalo x mesti bgadoh nak balik mane...heheheh...esok atok ada wat korban...skali dgn kenduri....rasa malas ye nak balik...sbb kalo balik mesti kena wat kerja...masak la, basuh pingan la, sapu sampah la...dan yang paling aku x suke balik kg ni...kena la jumpe makcik pakcik aku..yang aku x brape suke tu....name je org tua...tapi kalo ckp x penah pker prasaan org lain...main cakap jer sedap mulut jer...skali aku lempang guna slipo baru tau...hehehhe...ok la nak p tengok tv la...ada crite best ari ni...bye2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan