SuaTu KeTiKa DuLu......


logo.gifcreate_own.gifview_all.gifget_songs.gif

Selasa, Disember 22, 2009

gaMbaR haSiL EdiT aKu...hahaha...BaRu Blajo


ni gamboo aku dalam kereta...hehehehe...x silap ku masa nak balik kg beraya...masa raya aidil fitri yang lalu...huahuhuh



ni gambo aku 1 kuarga....gambo mam dan pap gan gambo kami 4 beradik...hahahha...Riang Ria Raya


ini gambo kenangan aku bersama my mam dan my pap dengan my sis kak june, nona gan anak dia june sI qiS dan Yipp ...hahaha...bila la kak jun nak balik lagi...x lupa juga ada PipiT diSitu...


berangan jadi cover page jap....hahhah...x dapat masuk majalah...wat majalah sendiri jer la....hahhaha

ni gambo my mam and pap...hehehehe...gambo ni diambil masa raya ari tu...hahaha...pas ni mam dan pap tingal berdua je la..bebab anak2 semua dah beso...semua dah ada yang kewin, ada keja dan 2 anak nyer lagi gan belajar...so berdua jer la pas ni...hahaha...lala doa mam dan pap bahgia je la yer dan happy2 selalu k...hehehehe

ni gambo aku...hahahha...comey x...? saje2 jer pose cam artis

Tiada ulasan:

Catat Ulasan