SuaTu KeTiKa DuLu......


logo.gifcreate_own.gifview_all.gifget_songs.gif

Isnin, Oktober 05, 2009

RiaNG Ria RaYa....


waktu berbuka puasa bersama sahabat lama ku...
ketika f6 dahulu...
sudah 2 tahun kami tidak berjumpa...
kesempatan ini aku ambil untuk berjumpa
mereka walaupun sebenarnya

aku penat sebab baru sampai dari kl.
tapi kerana persahabatan kami...
aku sangup tolak semua ketepi...

demi berjumpa mereka...

alin dan yana...dulu kami rapat..mcm belangkas...
tapi disebabkan tuntutan kerja kami terpisah...
alin di USM..aku di uniSEl dan yana bekerja di J.B. walau aper pun ...
pertemuan yang singkat ni...sangat bermakna...
love u all...




harapan aku agar korang jgn lupe kat aku tau...
aku rindu saat kita bersama masa sekolah dulu...
Sekolah Sultan abDul Jalil kluang
menjadi saksi persahabatan kite....
aDa masa dan panjang umur harap kite
dapat berjumper k...
salaM sayang Dari akU..
saHabaT mu...(leLa)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan